رویای فیلمسازی یک دهه 60

بدون اینکه چند اشتباه هم نتوانید فیلم بسازید ، و ژانر وحشت کاملاً مستثنا نیست. دختر آخر خنده را در صحنه فرار بزرگش پشت سر گذاشت. نقص دستگاه اسپری خون و اشباع کل مجموعه؛ هیولا باتلاق گوشتی بر روی شاخکهای خود قدم می زند و از پله های پرواز سقوط می کند. بعضی اوقات ، حوادثی که هنگام خاموش شدن دوربین ها روی می دهد حتی برای خارج کردن نیز بسیار مناسب است. از بین شکوفه های خنده دار که قطعه نهایی را به طول می کشد تا به طول می انجامد و به طور کلی در این مجموعه مورد استفاده قرار می گیرد ، در اینجا به برخی از کلیپ های کلاسیک می پردازیم که نحوه مشاهده برخی از فیلم های ترسناک مورد علاقه شما را تغییر می دهد.

Cabin in the Woods (2012)

ورود جوز Whedon در سال 2012 به ژانر ترسناک به طور معمول به زبان گونه بود ، پر از فروپاشی های عمدی ، خنده دار از فیلم های مختلف فیلم های ترسناک - از جمله پایان حماسه ، که در آن یک دائره المعارف واقعی از هیولا از سلول های خود فرار می کند و تکنسین هایی را نابود می کند. آنها را اسیر نگه داشته بود. اما در حالی که قتل عام آن عمل آخر برنامه ریزی شده بود ، یکی از بهترین صحنه های آن ، بهره برداری از یک حادثه کوچک خوشحال (و آه ، کثیف) بود ، هنگامی که اعضای خدمه اثرات تصمیم گرفتند از کل مانده خون خون تقلبی خود استفاده کنند. مرگ برادلی ویتفورد بازیگر مرد.

برای آنهایی که به یک طراوت نیاز دارند ، سرنشینان در انتهای دم فینال ظاهر می شوند تا بر چهره استیو هادلی (فقیر ویتفورد) فقیر چوبه دار شوند. این کمی عدالت شاعرانه برای استیو است که بزرگترین آرزویش برآورده نشده دیدن کرمانش در عمل است اما کودتای آن پس از خون ریزی هنگامی به وجود می آید که خون استیو به طرز ناخوشایندی از سوراخ موجودات در نوعی بستر آبی بیرون بیاید.

اثر خنده دار است. این فقط آن چیزی نیست که ابتدا فیلمسازان برنامه ریزی کرده بودند. تنها با یک صحنه شلیک و تأمین خون زیاد جعلی که از روی سر موجودات پمپاژ می شود ، این منبر مانند Old Faithful منفجر می شود و باد می رود و تا دمیدن خون ادامه می یابد ، تا زمانی که خون از بین رفت و جلوه گایزر مانند آن جایگزین یک سرخ قرمز شد. غبار. استاد اثرات دیوید لروی اندرسون از AFX بعدا گفت: "من عاشق شلیک گسترده در فیلم پشت صحنه هستم که خون در آن جریان دارد و می رود ، زیرا این مرا به یاد آن شب می گذارد ، که تازه هیستریک بود. من فکر می کردم ،" آنها چگونه از این استفاده می کنند؟ او مانند ماهی در حال نشستن است و به نظر می رسد مانند شلنگ خون همه جا خون را پاشش می کند! " اما راهی که آنها آن را قطع کردند ، کامل بود. "

جیغ (1996)

در سال 1996 ، ارسال کریسمس ژانر Slasher ، طلوع موج جدیدی از فیلم های ترسناک هوشمند ، براق و خودآگاه را نشان داد. با این وجود جلوه های ویژه همان تکنیک های عملی مورد آزمایش قرار گرفته است که سالها به آن اعتماد کرده اید ، از جمله استفاده از شربت ذرت برای شبیه سازی خون. و در فیلمی که به نظر می رسید کسی هر دقیقه دیگر به ضرب و شتم به مرگش می رسد ، تا زمانی که فیلم به اوج هیجان خود رسید ، همه چیز خیلی شیب و چسبناک و چسبناک بود. این امر باعث شد تا یک تبادل بدون برنامه ریزی خنده دار انجام شود ، هنگامی که اسکیت اولریچ کنترل تلفن خونی را از دست داد و آن را درست روی سر متیو لیلارد فشرد. لیلارد با عصبانیت واقعی واکنش نشان داد و فریاد زد: "تو به من ضربه ای دادی ، د ** ک!"

به طور معمول ، طغیان مانند آن ممکن است به فریاد "بریدن" منجر شود. و درخواست دوباره صحنه اما طبق اظهارنظر DVD Scream ، از آنجایی که قرار بود لیلارد نقش مهربانی را به روانپردازی خونسرد اولریش بازی کند ، واکنش او حتی از راه دور نیز خالی از لطف نبود. کراون جلوتر رفت و آن را نگه داشت. همانطور که معلوم شد ، این یک حرکت عاقلانه بود؛ نه تنها خط برش نهایی را ایجاد کرد بلکه یکی از جالب ترین لحظات فیلم است.

جیغ 3 (2000)

جیغ 3 نیز با یک اشتباه در دوربین بهبود یافته است. نتیجه گیری جالب برای سه گانه Wes Craven's Scream مملو از حالت تعلیق نوشته شده است ، اما یکی از صحنه های مبارزه با اکثر برنامه های او دارای یک شکاف بزرگ در وسط است. طبق یک مجموعه دائرyclالمعارف Scream 3 چیزهای بی اهمیت ، تقابل قهرمان سیدی (Neve Campbell) و قاتل رومن (اسکات فولی) شامل یک ضرب و شتم واقعی و واقعی است ، در لحظه ای که سیدنی به بالای یک نوار میپرد و ناخن رومی را در عقب با یک انتخاب یخ فولی برای صحنه صحنه پوشیدن محافظ بود ، اما کمپل از دست داد و مارک را به گوشت واقعی فولی فرو برد. جای تعجب نیست که فریاد تعجب و دردش خیلی واقعی به نظر میاد!

The Descent (2005)

The Descent یک فیلم بسیار وحشتناک است که در آن دسته از کاشفان جوان غار زن در حالی که انجام بهترین کارهایی را که دوست دارند بهترین کار است: کاوش در غارها کشته و کشته می شوند. برای کوتاه کردن یک داستان طولانی ، آنها در یک سیستم غار وحشتناک (و وحشتناک تاریک) قرار می گیرند - و اگر این مسئله به اندازه کافی بد نباشد ، هیولا اهل نور می خواهند گوشت خوشمزه خود را بخورند. به همین دلیل هنگامی که یکی از قربانیان ، با همه چیزهای غیرقابل توصیف ، روبرو می شود ، خیلی خنده دار است و به یکی از انسانهای هنوز ادعا نشده ، بوسه ای بزرگ و ابراز عشق می دهد.

جیغ (1996)

Scream یک فیلم متا ، خودآفرینی ، فیلم های ترسناک و وحشتناک که هنوز هم یک فیلم ترسناک عالی است ، Scream دوباره این ژانر را برای audien-in-the-dizanin 90s دوباره اختراع کرد

سس جیغ جیغ در بسیاری از تخم های عید پاک مانند کائوو توسط وس کراون — کارگردان Scream و اصلی A Nightmare در خیابان Elm ، با تعداد زیادی از فیلم های دیگر به نام های دیگر ، و از صحنه های ژانرهای مختلف نیز استفاده می کند. در حال حاضر خنده دار و باهوش است که کراون یک سرایدار دبیرستانی را بازی می کند که لباسش مانند فرد ناجی خودکشی خیابان الم ، فردی فردی کروگر است. این نتیجه حتی جالب تر است: کراوون ، با چنگ زدن به دست ، هدیه ای را برای وقایع طنز به موازات دیک ون دیک یا کریس فارلی به نمایش می گذارد.

House of Wax (2005)

اواسط دهه 2000 احیای وحشت از انواع مختلف به همراه داشت ، فیلم هایی که اغلب شامل جوانان جذاب بودند که از تلویزیون کشته می شوند وحشیانه کشته می شوند. نگاهی به House of Wax کلاسیک ترسناک دهه 50 بردارید ، که از قلبهای WB مانند چاد مایکل موری از One Tree Hill ، جارد Padalcki از دختران Gilmore ... و اجتماعی ، ستاره واقعی و صاحب دوربین دید در شب پاریس هیلتون بازی کرد. به اعتقاد او ، هیلتون که اغلب مأیوس کننده است ، به همه چیزهایی که برای عملکردش به عنوان یک ملکه فریاد می زند ، می دهد و قاتل خونین را می خواند همانطور که فیلمنامه لازم دارد. تقریباً به اندازه زنگ خطر خودرو که به طور غیرمنتظره در وسط صحنه شلیک شده در جنگل خاموش می شود ، آزار دهنده نیست. (فکر می کنید برخی از P.A قبل از شروع به کار فیلم آن را غیرفعال کرده بودند ، اما چنین خوش شانسی است.)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
احد لسانی