رویای فیلمسازی یک دهه 60

تفنگ برتر: ماوریک - 26 ژوئن

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۵۹ ب.ظ

تام کروز در توپ تفنگ

کارگردان جوزف کوسینسکی اولین فیلم خود را با TRON: Legacy در سال 2010 آغاز کرد ، دنباله ای برای نسلی که حتی هنگام تولید سلف آن حتی به دنیا نیامده است. اکنون ، او تصمیم دارد این کار را دوباره با Top Gun: Maverick انجام دهد ، پیگیری های 2020 به دنبال سوار هیجان نظامی 1986 است. دقیقاً مانند Creed ، فیلم جدید قهرمان فیلم اصلی را پیدا می کند که فرزند دوست افتاده خود را زیر بال خود می برد.

تونی اسکات ، کارگردان برتر تفنگ پیش بینی کرده بود ، اما مرگ وی در سال 2010 این برنامه ها را به حالت تعلیق درآورد. جری بروکهایمر ، تهیه کننده همچنان اختصاصی ماند ، اما در نهایت کوسینسکی را استخدام کرد و ستاره های اصلی تام کروز و وال کیلمر را در هیئت مدیره بدست آورد. مایلز تلر فرزند غاز را بازی خواهد کرد ، با جنیفر کانلی ، جان هام و اد هریس نیز به جمع بازیگران می پیوندند. بخش بزرگی از موفقیت Top Gun موسیقی متن فیلم محبوب پر طرفدار آن بود و Maverick پیش از این قول داده است که به او ادای احترام کند ، با بازگشت هارولد Faltermeyer به آهنگ سازی امتیاز و کنی Loggins ضبط نسخه جدیدی از "Danger Zone". در 26 ژوئن نیاز به سرعت را احساس می کنید.

پسر رایگان - 3 ژوئیه
صحنه از پسر آزاد

آمدن در اواسط تابستان سال 2020 Free Guy است ، یک کمدی اکشن به کارگردانی Stawger Things 'Shawn Levy و بازیگر نقش رایان رینولدز ، که شاید تنها بازیگری باشد که تاکنون دو بار با نتایج کاملاً متضاد با همین شخصیت بازی کرده است. Free Guy داستان گای (رینولدز) ، یک گزارشگر بانک را روایت می کند که می فهمد او در حقیقت شخصیت پس زمینه ای قابل بازی در یک بازی ویدیویی وحشیانه و خشن نیست. این فیلم همچنین در نقش Taika Waititi ، Jodie Comer و Joe Keery بازی می کند و توسط مت لیبرمن و زاک پن نوشته شده است.

دو دیدار بزرگ و قابل توجه وجود دارد که با Free Guy اتفاق می افتد. اولین مورد بین کری و لوی است که سابقه طولانی در سریال Hit Stings Things Stranger Things دارند. اما همچنین پیوستگی روی صفحه بین رینولدز و ویتیتی ، که قبل از آن یک بار با هم ظاهر شده بودند ، در Green Lantern 2011 (اگرچه به نظر می رسد این جفت - و همه افراد دیگر - دوست دارند آن اتفاق را فراموش کرده باشند فراموش کنند).

Ghostbusters: Afterlife - 10 ژوئیه
صحنه از Ghostbusters: تیزر زندگی

مخفی ماندن یک فیلم ، خصوصاً در عصر سایتهای خبری سرگرمی جامع مانند ، خوب ، این بسیار سخت است. هنگامی که آن فیلم بخشی از یک حق رای دادن به مدت چند دهه است که مکرر بحث های شدید طرفداران بوده است ، معمولاً می توانید در مورد هر مرحله از توسعه چه بخواهید و چه نخواهید شنید. به همین دلیل وقتی جیمون ریتمن فیلمساز فاش کرد که نه تنها مشغول کار روی یک فیلم جدید Ghostbusters بود ، به همان اندازه یک شبح عجیب و غریب هم حیرت انگیز بود ، بلکه او قبلاً یک تریلر تیزر مبهم اما جوی داشت که خبر ورود تابستان سال 2020 خود را اعلام کرد.

جیسون پسر کارگردان اصلی Ghostbusters ، ایوان ریتمن (که این تور را تولید می کند) ، هویت خودش را به عنوان کارگردان با چنین درام های کم تحرک ، کم حرفی چون جونو و تولی شکل داده است. همانطور که او برای Entertainment Weekly توضیح داد ، وی سرانجام احساس کرد که آماده کارگردانی و نویسندگی (با مدیر کارگردانی Poltergeist گیل کنان) فصل جدیدی از داستان است که وی در کودکی به تماشای آن روی می دهد (او همچنین در Ghostbusters II به عنوان یک افتخار حضور داشت. بچه ای که به ری و وینستون می گوید پدرش "می گوید که آنها کاملاً تیز هستند").

پل رود ، کری کوونز ، فین ولفهارد و مکنا گریس بازیگران سریال این سریال را بر عهده دارند و ستارگان اصلی Ghostbusters ، دن آیکروید ، بیل موری ، ارنی هادسون ، سیگورنی ویور و آنی پوتز در حال بازگشت هستند. سرانجام به این فیلم عنوان رسمی ، Ghostbusters: Afterlife داده شد ، هنگامی که اولین تریلر تیزر در دسامبر سال 2019 وارد بازار شد.

تنت - 17 ژوئیه
رابرت پتینسون و جان دیوید واشنگتن در تنت

حتی پس از ورود تیزر اولیه در دسامبر سال 2019 ، ما هنوز هم درباره نقشه کریستوفر نولان "حماسه اکشن آتی که در سراسر دنیای جاسوسی بین المللی" ، "تنت" که قرار است برای انتشار در 17 ژوئیه سال 2020 منتشر شود ، بسیار کم می دانیم. این محصول گران است ، با توجه به هزینه بودجه در حدود 225 میلیون دلار. علاوه بر این ، تنت در IMAX نشان داده می شود ، بنابراین انتظار بزرگ چیزهایی دارید - به معنای واقعی کلمه.

این فیلم جان دیوید واشنگتن ، آرون تیلور-جانسون و رابرت پتینسون را در میان دیگران بازی می کند. پتینسون در آوریل 2019 به USA امروز گفت که وی در رابطه با جزئیات تنت "قسم خورده است تا رازداری" شود. با این وجود این بازیگر عاشق فیلمنامه بود و گفت که نولان نظر خود را در مورد فیلم های با بودجه بزرگ تغییر داده است. وی توضیح داد: "من در یک اتاق برای خواندن فیلم نامه قفل شدم. خودم آن را ندارم." آینده بتمن در مورد کارگردان Dark Knight گفت: "فقط درمورد مسائل کریس نولان چیزی وجود دارد. به نظر می رسد او تنها کارگردان است که اکنون می تواند آنچه را انجام می دهد اساساً یک فیلم بسیار شخصی و مستقل است که دارای مقیاس عظیم است. من فیلمنامه را می خوانم و غیر واقعی است. ""

اعزام فرانسوی - 24 ژوئیه
صحنه از اعزام فرانسوی

شش سال می گذرد که وس اندرسون آخرین فیلم سینمایی اکشن زنده خود ، هتل بزرگ گرند بوداپست در سال 2014 را منتشر کرد. امسال "فرانسوی اعزام آزادی" ، کانزاس عصر غروب آفتاب نه تنها بازگشت کارگردان به فیلم های بزرگ گروه بزرگ خود را امضا می کند (اندرسون

آخرین پروژه Isle of Dogs مانع توقف حرکت سال 2018 بود) ، اما این همچنین دهمین ویژگی او است - یک دستاورد باورنکردنی ، و ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که تاریخ انقضاء کارگردانی خود تحمیل شده کوئنتین تارانتینو را آینه نکند. The French Dispatch (واقع در اواسط قرن بیستم فرانسه) ، یک فیلم گلچین است که چندین داستان منتشر شده در مجله داستانی فرانسوی Dispatch را منتشر کرده است.

همیشه مواردی وجود دارد که می توان از یک فیلم وس اندرسون انتظار داشت: بازیگری باورنکردنی ، یک رویکرد غیر متعارف به داستان گویی و یک سبک بصری متمایز. اعزام فرانسوی به همه اینها و سایر موارد قول می دهد. بازیگران ترکیبی از هر دو چهره آشنا از کارنامه هنری اندرسون و تازه واردان است ، از جمله بیل موری ، تیموته چلامت ، فرانسیس مک دورماند ، الیزابت ماس ​​، سائورس رونان ، تیلدا سوینتون ، اوون ویلسون ، جفری رایت و بنسیو دل تورو. این سبک البته کاملاً مشخص است: ماس از حضور در سریال به IndieWire گفت: "همه به نظر می رسد که در یک فیلم وس اندرسون حضور دارند - و آنها معمولاً هستند" و وس اندرسون نیز وجود دارد ، و به نظر می رسد او در یک فیلم وس اندرسون حضور دارد. این مانند یک رویا عجیب بود. "



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
احد لسانی