رویای فیلمسازی یک دهه 60

جوی تربیبیانی

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵ ب.ظ

جوی Tribbiani جونیور به عنوان تنها پسر از هشت فرزند در یک خانواده ایتالیایی در کوئین بزرگ شد. پدر وی ، جوی سر ، مشاغل مناسب و لوله ای داشت و مادرش ، گلوریا (بروندا واکارو) ، یک بار در یک مجله پزشکی نوشت ، زیرا هر یک از حاملگی های او بلافاصله پس از تولد قبلی رخ می داد ، و تنها نه ماه بین آنها بود. هر هشت فرزندش

جوی هرگز باهوش نبود ، اما او بسیار خوش تیپ بود و بزرگ شد تا بازیگر کار کند. حرفه او نمایش برخی از موضوعات جالب ترین سورئالیستی آن را به نمایش می گذارد - بزرگترین نقش وی به عنوان دکتر دریک Ramoray در سریال Soap Operation Days of Our Life است ، اگرچه بعداً او در یک نمایش پویش علمی کوتاه مدت به نام های مک و C.H.E.E.S.E بازی می کند. او نقش Mac Machiavelli را بازی می کند ، یک پلیس که می بیند با یک روبات به نام C.H.E.E.S.E. همکاری می کند ، که مخفف مخفف Computeroid Humanoid Electronic Electronic Enhanced En Enabled Enforced Secret است.

جوی فقط با چندلر بینگ ملاقات کرد زیرا به محلی برای زندگی در شهر احتیاج داشت و چندلر به یک هم اتاقی احتیاج داشت ، اما این دو به زودی به دوستان بسیار نزدیک تبدیل شدند و جوئی به موقع با دوستان چندلر دوست شد.

داستان راس و راشل
راشل و راس

اگرچه راس گولر در زمان نوجوانی احساساتی نسبت به راشل گرین داشت ، اما تا زمانی که راس از کارول طلاق نگرفت و رابطه رابطه‌ای واقعی برقرار نکرد ، و راشل در عروسی خود با باری تمام شد. حتی در این صورت ، بی حوصلگی و اضطراب راس پس از ازدواج او را از بیان احساسات خود به راشل برای ماه ها باز می دارد. سرانجام ، در حقیقت ، چندلر راس را متقاعد می کند که از راشل دست بکشد و حرکت کند. چندلر همچنین به طور اتفاقی احساسات راس را به راشل نشان می دهد ، اما در آن زمان راس مشاوره چندلر را گرفته و شروع به ملاقات با شخص دیگری کرده است.

سرانجام ، راس و ریچل به عنوان یک زن و شوهر با هم جمع می شوند ، اما راشل و حسادت راس هنگامی که راشل با یک همکار به نام مارک دوست می شود ، مشکل ایجاد می کند. پس از استدلالهایشان ، راشل اعلام کرد که آنها باید "استراحت کنند" ، راس متقاعد می شود که راشل با مارک می خوابید و او با یک زن به نام کلو می خوابید (آنجلا پریرستون). راشل ، که واقعاً با مارک نخوابیده است ، در مورد کلوئه می فهمد و با راس جدا می شود.

برای بقیه نمایش ها ، راس و راشل رابطه ای بسیار کثیف دارند و به همان اندازه که خاموش است ، خاموش هستند و هر دوی آنها اعتماد به یکدیگر را به دلیل همه چیز قبلی از دست داده اند. راس حتی با امیلی والتام (هلن باکسندیل) ازدواج می کند ، اما این کار را از ابتدا پیچ می کند تا به طور اتفاقی او را به عنوان "راشل" در عهد خود بخواند.

اواخر این سریال ، راس و راشل مستانه در وگاس ازدواج می کنند و فرزندی به نام اما از یک غرفه یک شبانه دارند. اما این فقط در فینال سریال است که آنها در نهایت به یکدیگر متعهد می شوند و اعلام می کنند که این بار برای واقعیت خواهد بود.

داستان مونیکا و چندلر
صحنه از دوستان

بر خلاف راس و راشل ، عاشقانه بین چندلر و مونیکا حتی از زمان شروع این سریال حتی به این نکته اشاره نشده بود. اولین اشاره در پایان فصل اول به پایان می رسد ، وقتی چندلر پیشنهاد می کند اگر در سن 40 سالگی هر دو هنوز مجرد باشند ، باید ازدواج کنند. آنها اولین بار در آستانه عروسی فاجعه آمیز راس به امیلی می خوابند ، هر چند که هر دو سعی کنید مانند روز بعد عمل کنید که فایده ای ندارد.

مونیکا و چندلر در کنار هم می خوابند ، اما سعی کنید طوری رفتار کنید که فقط در اطراف خود گول می زنند. سرانجام ، آنها می دانند که نمی خواهند کسی با همدیگر آشنا شوند و یک زوج متعهد شوند. در ابتدا ، آنها سعی می کنند رابطه خود را از نظر دوستان خود مخفی نگه دارند ، اما خیلی زود این امر غیرممکن است. راس آخرین کسی است که فهمید و در ابتدا از بهترین دوستش عصبانی است که بخاطر خوابیدن با خواهرش خوابیده است ، تا زمانی که چندلر تصریح کرد که او به شدت به مونیکا اهمیت می دهد و این رابطه را جدی می گیرد.

اگر راس و راشل رابطه آشفتگی و آشفتگی داشته باشد ، با گذر زمان ، چندلر و مونیکا بیشتر می شوند. بعد از یک سال ملاقات ، آنها با هم حرکت می کنند و یک سال پس از آن ، آنها درگیر می شوند و شروع به برنامه ریزی عروسی خود می کنند. پس از ازدواج ، آنها سعی می کنند یک نوزاد به دنیا بیاورند اما موفق به تصور نیستند و در نهایت آنها را به فرزندخواندگی دوقلوهایی بنام جک و اریکا سوق می دهند.

جایی که فبی به پایان رسید
صحنه از دوستان

در حالی که چهار نفر از شش دوست تیتراژ به دو زوج پیوسته بودند ، فبی و جوی هرگز این کار را نکردند ، گرچه آنها در طی سالیان متمادی معاشقه کردند. فبی در طول دوره نمایش با چندین مرد قدمت می گذارد ، اما اولین رابطه جدی او با دیوید (هنک آزریا) ، یک فیزیکدان است که در مرکز پرک ملاقات می کند. این زمانی شروع می شود که او عصبانی می شود که در حین اجرا با دوستانش صحبت می کند ، فقط برای اینکه بفهمد او درباره زیبایی او صحبت می کند. رابطه آنها به پایان می رسد که وی کشور را به تحصیل در مینسک ترک می کند.

سالها بعد ، Phoebe و Joey قول می دهند یکدیگر را با دوستان خود در تاریخ کور قرار دهند. جوی فراموش کرد که این کار را انجام دهد ، و به فبی می گوید که او علی رغم اینکه نمی داند مایک ، او را با دوستش مایک تنظیم کرده است. خوشبختانه وقتی او به مرکز پرک می رود و فریاد می زند ، "مایک!" مردی که پاسخ می دهد مایک هانیگان (پل رود) ، یک پیانیست وکیل اهل سنت است که فقط عجیب است

هرچند که یک مسابقه عالی برای فبی باشد. مایک ثروتمند شد ، اما به این سبک زندگی علاقه ای ندارد. او همچنین در حال حاضر یک ازدواج ناموفق در پشت سر خود داشته است ، که باعث می شود او تمایلی به ازدواج مجدد نداشته باشد.

با این حال ، دیوید از مینسک باز می گردد ، آماده ازدواج با فبی. با این حال ، فوی می خواهد با مایک باشد و این تجربه باعث می شود که مایک متوجه شود که او برای ازدواج با فبی آماده است. سرانجام ، آنها ازدواج می کنند و در مورد پایان دادن به بچه ها صحبت می کنند.

جائی که تمام شد
بازیگران "جوی"

برخلاف پنج دوستش ، جوی هیچ وقت عشق واقعی را در طول سریال پیدا نکرد. خوشبختانه برای او ، او وقت بیشتری خواهد داشت. بعد از پایان یافتن دوستان ، مت لوبلان در فیلم spinoff جوی بازی کرد که در آن شخصیت اصلی از نیویورک به لس آنجلس حرکت می کند تا حرفه بازیگری خود را دنبال کند. خواهرش جینا (درا دو ماتئو) او را یک آپارتمان می یابد و پسر 20 ساله او مایکل (پائولو کاستانزو) هم اتاقی او می شود.

این نمایش قبل از پایان فصل دوم لغو شد ، اما در آن زمان جوی در رابطه جدی با صاحبخانه خود ، یک وکیل تا حدودی پراکنده به نام الکس گارت (آندره آندرس) برقرار کرد. او هنگامی که آنها برای اولین بار ملاقات می کنند ازدواج کرده است ، اما جوی را پس از جدایی و سپس طلاق همسر خود دنبال می کند. جوی همچنین با نماینده خود ، بابی مورگانسترن (جنیفر کولیج) رابطه تنگاتنگی دارد و سرانجام بهترین بازی جدید را در بازیگر همکارش Zach Miller (میگوئل A. نایز جونیور) پیدا می کند.

این نمایش هرگز در داستان دوستان بیش از یک پاورقی نبود ، اما حداقل این باعث شد تا هواداران ببینند که از جوی تریبیبیانی ، که کمترین اسکان این باند در نیویورک بود ، شد.

نتیجه گیری سری
صحنه از دوستان

دوستان نمایشی است که از زندگی بسیار غافلگیرانه ای برخوردار است و حتی کمی از دوران نوزادی نیز به وجود آمده است ، زیرا در دوران پخش بسیار تکان دهنده است و محبوبیت زیادی پیدا کرده است و مخاطبان خود را با نسلی پیدا می کند که لزوماً حتی در زمان حضورش در این فیلم متولد نشده است. این ممکن است یک نمایش واقع گرایانه نباشد (فقط به اندازه آن آپارتمان ها نگاه کنید) ، اما یک مرکز راحت است ، همانطور که در اطراف گروهی از افراد عاشق یکدیگر قرار دارد و محور آن است. این نمایش در مورد جوان بودن و آمادگی کامل برای بزرگسالی که در حال حاضر زندگی می کنید ، نیست ، چیزی که هزاره ها و قدیمی ترین ژنرال ها می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

همچنین در مورد تقاطع بین خانواده تولد و خانواده یافت شده است و اهمیت داشتن افراد در اطراف شما هنگامی که هنوز کاملاً نمی دانید چه کسی هستید. مهمتر از همه ، این یک رام com longform است که پس از برجستگی های زیاد دراماتیک با یک پیام مثبت و عاشقانه به پایان می رسد. در پایان روز ، این نمایش است که مردم مایل به تماشای آن هستند و به نظر می رسد که همچنان به آزمون زمان ایستاده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
احد لسانی