رویای فیلمسازی یک دهه 60

کسی که فقط بچه می دانست چه بگوید

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶ ب.ظ

استیضاح تجاری سوپ نودل فاجعه بار جوئی را با بچه ای که یک ستاره صفحه نمایش شایسته تر از او بود به خاطر دارید؟ خوب ، زندگی در این زمینه تقلید کرد ، زیرا کول اسپروز ، که بن را در فصول بعدی نمایش به تصویر کشیده بود ، به نظر می رسید تنها کسی است که فیلمنامه را به خاطر سپرد. به عنوان مثال ، هنگام فیلمبرداری صحنه با جنیفر آنیستون برای "یکی با حقیقت درباره لندن" ، وقتی اسپرس با اطمینان خاطر گفت چه چیزی را فراموش کرد ، خط مفقودالاثر را تغذیه می کرد ، و او بعداً از موج دست و پاگیر خود به نظر نمی رسید. سپس ، هنگامی که او برای نمایش صحنه ای در "یکی با تعطیلات آرمادیلو" با دیوید شویمر به اشتراک گذاشت ، "اسپروز مجبور شد دوباره به همبازی اش یادآوری کند که بعد چه بگوید و حتی گفت:" مرد ، من همه او را می دانم. خطوط " به اعتقاد وی ، شویمر شکست بازیگری را انجام داد و حتی در ساخت نیز پنج رده بالایی را به قلب کوچک ارائه داد.

یکی با بزرگ
دوستان پیشی می گیرند

در "یکی با پیشنهاد" ، چندلر هنگام تلاش برای پیشنهاد به مونیکا با موانع غیرمنتظره ای روبرو می شود ، به خصوص پس از ورود دوست پسر سابقش "ریچارد" (تام سلک) به همان رستوران و تصمیم می گیرد که maitre'd را پیشنهاد کند. یک جدول با زن و شوهر به اشتراک بگذارید. هرچه اتفاق می افتد به عنوان یک تصادف ناگوار ، اتفاق می افتد وقتی که ریچارد در رستوران مونیکا حضور پیدا می کند و عشق مداوم خود را به او اعلام می کند.

در حالی که احتمالاً چندلر در مورد همه اینها دوبله بود ، متیو پری دقیقاً می دانست که چه اتفاقی می افتد و در این قرقره خونین ، به صحنه آمد و از رقابت خود پرسید: "چه *** *** شما انجام می دهید؟" بنظر می رسید که سلک با وقفه ای شگفت زده شد که تقریباً دوباره سبیل خود را از دست داد. اگر چندلر در صحنه های اطراف حتی یک اونس از این تسلط را نشان می داد ، ریچارد شانس پیروزی در مقابل مونیکا را در وهله اول نداشت. همه چیز خوب است که به پایان می رسد ، هر چند.

همان جایی که چندلر آنچه را که واقعاً می خواست ، گفت

داستان داستانی چندلر و مونیکا در "یک جایی که راس با پدر الیزابت روبرو می شود" نوعی فریبنده است. این دو نسبت به اینکه چه مدت قرار است برای یک مینی تاریخ ملاقات کنند ، سوء تفاهم احمقانه ای دارند و فوریت هایشان برای فصل بعدی کتاب فبی تبدیل می شود. استدلال آنها باعث نمی شود لیست بهترین طرفداران دوستان از بهترین لحظات باشد ، اما شاید این اتفاق بیفتد اگر به همان روشی که در شکوفنده ها رخ داده بود پایین بیاید.

به جای خواندن خط بعدی خود به سادگی ، "ما هفت نفر گفتیم" و اجازه دادیم که کج خلقی همانطور که نوشته شده است ادامه یابد ، متیو پری تصمیم گرفت با برخی از زبان های رنگارنگ بداهه نوازی کند. پری بعداً خندید که توهین او به بدی رخ داده است که باعث شده آنها صحنه را شروع کنند ، اما شاید سخنان خشن او همان چیزی باشد که الهام بخش بعدی مونیکا بود ، "اگر من هفت نفر را می گفتم ، شاید چنین چیزی را می گفتم". وای! پسرم چنین حکیم ** است. هفت! ""

یکی که در آن آنها نمی توانند جلوی ترکیدن را بگیرند

از بین کلیه اعضای بازیگران که برای صحنه های دو نفره در سراسر دوستان جفت شده بودند ، لیزا کودرو و دیوید شویمر مجبور بودند یکی از سرگرم کننده ترین ها باشند. صدور فیبی هرگز نترسید که راس را به بدترین تصمیم های خود فراخواند ، و از آنجایی که به نظر می رسد او تنها زنی در زندگی خود است که نه یک خویشاوند است و نه سابق ، او اغلب به توصیه های بی طرفانه مراجعه می کند. این دو همچنین با هم در موقعیتهای عجیب و غریب زیادی به سر می برند ، از جمله زمانی که هر روز نیمی از یک زن و شوهر طلاق می گیرند و در "یکی با تصویر نامزدی" با یکدیگر مشاجره می کنند. از آنجا که استدلالهای آنها شروع به تقلید از زوج جدا شده می کند ، دیوید شویمر و لیزا قدرو مشکل زیادی در کنار هم نگه داشتن و به پایان رساندن صحنه های خود داشتند. در واقع همه چیز از دست ما خارج شده است که شویمر پیشنهاد داد که خط صحنه را به صورت خط شلیک کنید. قدرو پاسخ داد: "من یک بار این کار را کردم. امی کردم."

کسی که مت لوبلان از دست زدن به مردم متنفر بود

جوی و چندلر مطمئناً در سراسر دوستان آسایش در یکدیگر پیدا می کنند و شناخته شده است که آنقدر در آغوش می گیرند که در نهایت مجبور هستند از خود بپرسند که آیا در "یکی با مک و C.H.E.E.S.E" از دست خود خارج شده است. با این وجود ، در حین تولید در آن صحنه ، ماتس تصمیم گرفت که آن را با نسخه گسترده خود مبادله ای عجیب تر کند. لوبلانک با گفتن اینکه از تماس نزدیک "ناراحت کننده" است ، شروع به کار دزدگیر کرد و پری با اضافه کردن برخی از تماس های اضافی ، کار خود را ادامه داد. هنگامی که لابلان تصمیم به شوخی گرفت ، "واقعاً چه چیزی در جیب شماست؟" به عنوان شریک صحنه خود را برای پذیرایی از برنامه نویسی تکیه داد. این آخرین باری نبوده که مت لوبلانک واکنش واضح تر حلقوی نسبت به تماس مرد به مرد داشته است. در طول صحنه بزرگ چرت زدن با دیوید شویمر ، این دو همچنین همکاری زیادی با هم داشتند.

یکی با همه سر و صداها

در پایان ، تقریباً همه اعضای بازیگران Friends روزهای تعطیل داشتند که آن را به درون قرقره های خونین تر تبدیل کردند. با گذشت زمان ، واکنش های آنها به اشتباهات شروع به صدا کرد. همه آنها سر و صداهای کوچک خود را اختراع کردند که می توانستند آن را از بین بروند و آنرا از بین ببرند و دوباره شروع کنند ، و یک بار نیز با یکبار بازیابی مشکل مشابهی داشتند.

کسی اشتباه کرده بود حرف زدن آنها تقریباً از کنترل همه حسابها خارج نبود و جالبترین نمونه های آن وقتی که متوجه شدند که صداقت آنچه را که برای گفتن نوشته شده بودند ، پیدا می شوند.

به عنوان مثال ، شویمر در هنگام فیلمبرداری از صحنه فیلم "یکی با ویدئو زایمان" ، در میانه ی خط متوجه شد که چه اندازه از شخصیت او برای این که همسر سابق باردار خود را در حالی که دوست دختر جدید داشت ، به او اجازه حرکت داد. "فقیر راس" ، او پس از از دست دادن ضرب و شتم خود آهی کشید ، و این اظهار نظر قبل از شوخی "لیزا قدرو" را در لکه ها قرار داد ، "آیا تا به حال این نمایش را دیده ای؟" اگر هیچ چیز دیگری نیست ، خوب است بدانید که بازیگران فهمیدند مدتی که همتایان صفحه نمایششان چقدر پوچ بودند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
احد لسانی